Slagelse Bowling Club

KOIMAD.dk sponsorerer Slagelse Bowling Club

© Slagelse Bowling Club
Klub Informationer > Om Slagelse Bowling Club / Bestyrelse og Trænere / Klubregler / Vedtægter / Træningstider
Om Slagelse Bowling Club

Slagelse Bowling Club er stiftet den 3. oktober 1984.

Dengang spillede vi i Astro-centret, som desværre måtte lukke forholdsvis kort tid efter.

Derefter spillede klubben i den nærmeste bowlinghal, som lå i Køge, hvor klubben havde hjemmebane indtil 1994.

Der åbnede Super Bowl Slagelse og klubben kunne atter spille på hjemmebane i Slagelse.

Slagelse Bowling Club er for alle, der kan lide at bowle, både voksne og børn som er fyldt 8 år.

Slagelse Bowling Club er både for spillere, der ønsker at hygge sig med spillet, som for spillere der ønsker at deltage på konkurrenceplan i form af turnering og stævner.

Slagelse Bowling Club optager såvel aktive som passive medlemmer, der forpligter sig til at overholde klubbens love og regler.

Klubbens formål er, gennem et seriøst og samvittighedsfuldt arbejde, at oplære og dygtiggøre sine medlemmer inden for bowlingsporten. Klubben har flere instruktører som er træneruddannet Dansk Bowlingforbund.

Hvordan og hvad koster det?

Hvis man vil prøve at spille bowling i Slagelse Bowling Club, kan man efter aftale komme og få en prøvetime/ træning tirsdag. Du skal bare kontakte formanden og aftale hvilken dato der er bedst.

Trænings tider:

Ungdom: Tirsdag kl. 16:45 – 18:15 (med 2-3 spillere pr. bane)

Seniorer: Tirsdag kl. 19:00 – 21:00 (op til 7 spillere pr. banesæt)

Torsdag kl. 19:00 – 21:00 hvor man kan træne billigt, ved køb af rabatbilletter
Der er normalt ikke instruktør til stede om torsdagen!

Kontingent:

Ungdom indtil det fyldte 18 år 175,- kr. pr. måned

Ungsenior fra det fyldte 18 år til 24 år 250 kr. pr. måned

Seniorer fra det fyldte 24 år og opefter 400,- kr. pr. måned

Passive 400,- kr. pr. år / betales pr. 1 august (passive betaler selv licens) hvis man som passiv ønsker at deltage i træning koster det 100 kr. pr. gang.

Indmeldelsesgebyr for alle er 100,- kr.

Der er reduceret træning i juni og juli måned, og i disse måneder betales ikke kontingent.

Licensudgifter til DBwF afholdes af klubben, da det er en del af kontingentet (undtaget passive medlemmer). Nye medlemmer får automatisk licens, når de har betalt kontingent de første 3 måneder. Derefter skal og kan det enkelte medlem være til rådighed for klubbens turnerings- og pokalturnerings hold, og frivilligt deltage i diverse snittællende stævner.

Som medlem er det et krav, at kontingentet skal betales over PBS,(første faktura sendes med posten).

Fordele som klubmedlem.

Som medlem af Slagelse Bowling Club, kan du købe et ”blåt kort” af Jakob eller Ilse og det giver mulighed for at leje en bane i Super Bowl Slagelse til 175 kr. - denne pris gælder indtil fredag kl. 18:00.

Senest opdateret

12.08. 2021